PRINTMANAGEMENT

Wij geloven in de kracht van persoonlijke aandacht.
Daarom werken we met compacte teams op verschillende locaties. Met wortels in de regio en voelsprieten die voorbij China reiken.

Wij zijn Printmanagers. Ons doel is zorgen dat u, marketeer, communicatieprofessional of inkoper, het beste product krijgt voor de beste prijs. Zonder dat u er een dagtaak aan hebt. Soms is het product dat moet worden gemaakt spannend. Vanwege het enorme formaat, vanwege de veelheid aan tekstwissels of de talloze kostbare handelingen die het vraagt. Andere keren is het logistieke proces juist spannend: er zijn veel afleveradressen en de timing is essentieel. Wij nemen de spanning weg. Op beide vlakken.

Van folders tot POS-materiaal, van huisstijlpakketten tot verpakkingen, van signing tot boeken. Maar ook de fulfilment, opslag en distributie van voorraden, de uitlevering naar verschillende locaties en afdelingen, de centralisatie van facturatie en het personaliseren van drukwerk regelen we. Tot slot adviseren we u over het efficiënt inrichten van uw productieproces waardoor u direct kosten bespaart. Voelt u hoe uw schouders zich ontspannen?

Neem contact op

‘Een perfect grafisch product én een vloeiend proces, dat is Platform P’

‘It ain’t what you do, it’s the way that you do it’

‘Wij zijn onafhankelijk, waardoor u de beste deal krijgt’

‘Eén aanspreekpunt met twee sloffen waar het vuur wordt uitgelopen’

‘Schets uw ideale product. Wij helpen het waarmaken’

‘Ook op die extra vraag, die u later pas bedenkt, zeggen we ja’

The Power of Print

U bent op uw werk en kunt kiezen tussen het gedrukte personeelsmagazine of intranet. Wat doet u? Zaterdagmiddag aan de keukentafel. Pakt u de krant of de autobrochure of kiest u voor uw tablet? Op uw verjaardag komen felicitaties binnen. Zowel echte kaarten als appjes. Voelt u verschil tussen beide? Ja, want dat is er. En daar ligt de kracht van drukwerk. In de eigen gevoelswaarde. Die maakt dat print een plek blijft houden tussen alle beeldschermmedia. Dat de ‘second screen’ (waar u naar kijkt terwijl de tv aanstaat) voor bijna de helft van de tijd bestaat uit papier. Dat papieren informatie beter wordt begrepen en dat 61% van de consumenten alleen papieren folders leest. Niet voor niets ontdekte een grote Nederlandse retailer dat papieren folders de omzet met 41% doen stijgen en dat de combinatie met online communicatie daar 27% aan toevoegt. Die combinatie zal doorzetten en via nieuwe technologieën de brug slaan naar digitale kanalen. Waarmee de kracht van print blijft evolueren.

‘Een perfect grafisch product én een vloeiend process, dat is platform p.’

“Wil je meer weten over printmanagement?”

Vraag het Maarten

“Wil je meer weten over printmanagement?”

Vraag het Shanna

“Wil je meer weten over printmanagement?”

Vraag het Jeroen
Site by Alsjeblaft!