Er is waarschijnlijk geen doelgroep die meer mailings ontvangt dan zij. Hoe val je in deze situatie op als farmaceutisch bedrijf? U weet het wel. Door iets anders te sturen. Maar weet u ook wat?
Platform P werkt al jaren voor een aantal grote namen in de farmaceutische industrie. De tijd tussen briefing en deadline is bij deze opdrachtgevers altijd opvallend kort. Vaak moet binnen deze tijd ook nog een concept worden bedacht wat het gehele proces onder stevige tijdsdruk zet. Ook al omdat het nooit gaat om een standaard flyertje, maar altijd om een bijzonder maatwerk. Daarbij kunnen ook wetswijzigingen zorgen voor last minute wijzigingen in bepaalde teksten.
Het kan mooier!
Maar geen nood. Uw stress is onze stress. Wij kennen uw doelgroep, alle drukwerkmogelijkheden en zijn in staat om snel te komen met onderscheidende ideeën die maken dat uw mailing eruit springt. Daarnaast kunnen we uw ideeën, van de opdrachtgever of die van uw reclamebureau naar een hoger plan tillen met een exclusieve uitvoering. Bijzondere materialen, druktechnieken of afwerkingen kunnen een groot verschil maken. Ook de verpakking kan bijdragen aan de impact door een fijne unboxing experience. Van onze voorstellen maken we altijd een dummy die u in staat stelt te voelen wat uw doelgroep ervaart.
- Blijf weg van alles wat standaard is. Wees zo uniek mogelijk.
- Wees zo persoonlijk mogelijk. Niet alleen in een begeleidende brief maar ook op het product zelf.
- Zie de verpakking ook als een communicatiemiddel. Maak het uitpakken leuk! Denk aan de unboxing experience.
- Zorg voor 100% kwaliteit en geen procentje minder.
- Kom, wanneer mogelijk, een weekje eerder met de opdracht. Dan is er meer tijd om uw drukwerk nóg exclusiever uit te voeren.
Vragen? Neem hier contact met ons op.