Werken bij Platform P

Wij zijn een enthousiaste club van vakidioten die stevig aan de weg timmert. Daarom zijn wij voortdurend gespitst op mogelijke versterking van onze teams of uitbreiding naar andere regio’s met nieuwe teams. Ben jij enthousiast, klantgerichtheid en zelfstandig? Dan pas jij wellicht in onze plannen. Hieronder vind je onze vacatures.

Controller

Draag je graag een brede verantwoordelijkheid en beschik je over een sterke basis? Wil je werken bij een sales gedreven organisatie met korte lijnen en een persoonlijke benadering? Dan komen wij graag met jou in contact.

Voor Platform P, met locaties in Breda, Rotterdam en Utrecht, zijn we op zoek naar een gedreven Controller.

Wat ga je doen?
Als Controller heb je een brede verantwoordelijkheid. Je houdt je bezig met alle finance activiteiten van Platform P en je rapporteert daarbij aan directie. Taken en verantwoordelijkheden die horen bij deze functie zijn:

Verzorgen van de maandelijkse management rapportages;
Verzorgen van maand-, kwartaal- en jaarafsluitingen;
Opstellen van de begrotingen, liquiditeitsprognoses en rapportages en de resultaten bespreken met de directie;
Onderhouden van contact met derden, o.a. de accountant en het verzorgen van de jaarrekening;
Analyseren van maandcijfers;
Draagt zorg voor de diverse aangiftes;
Inrichten en bewaken van de financieel administratieve processen;
Verzorgen van loonadministratie en pensioenen, aangifte loonheffing;
Het verzorgen van de facturatie;
Verantwoordelijk voor verzekeringen.

Wat breng je mee?
Je hebt een hoog verantwoordelijkheidsgevoel, bent communicatief vaardig, cijfermatig sterk en steekt graag ook zelf de handen uit de mouwen. Daarnaast beschik je over de volgende eigenschappen:

Je beschikt over HBO werk- en denkniveau;
Je beheerst de Nederlandse taal goed;
Je hebt bij voorkeur kennis van AFAS en bent handig in Excel;
Je hebt ervaring met projectadministratie;
Je bent 32 uur per week inzetbaar.
Wat krijg je er voor terug?
Als Controller bekleed je een mooie en brede functie, je werkt daarnaast met een enthousiaste groep mensen in een fijne werkomgeving. Je krijgt een marktconform salaris passend bij je ervaring, je hebt recht op 25 vakantiedagen en er is een goede pensioenregeling. Daarnaast wordt er veel flexibiliteit geboden en is thuiswerken mogelijk. 

Waar ga je werken?
Platform P is een printmanagement bureau, wij verzorgen druk- en printwerk voor onze klanten. Wij zijn een sales gedreven organisatie, we werken met veel enthousiasme aan elk project. Onze mensen zijn leuke vakidioten die ongeveer alles wat los en vast zit laten bedrukken voor onze klanten. Zij weten enorm veel van productietechnieken en zijn vaak onderweg naar klanten en leveranciers. Wij hebben zelf namelijk geen persen staan, maar kopen in bij de juiste leverancier voor de juiste opdracht.
Er werken 11 mensen bij Platform P, verdeeld over 3 locaties te weten Rotterdam, Breda en Utrecht. Wij hebben op alle locaties voldoende ruimte dus woon je in of rond deze plaatsen en zie je ons helemaal zitten? Dan zien we je reactie graag verschijnen.

Enthousiast?
Stuur je CV , voorzien van een korte motivatie en salarisindicatie naar Shanna@platformp.nl. Wil je liever eerst meer informatie over de vacature? Neem dan contact op met Shanna op 010-2988899.

Receptionist(e) -32 tot 40 uur per week

Voor ons kantoor in Rotterdam, gevestigd in een bedrijfsverzamelgebouw dat we delen met Veenman+, zijn wij op zoek naar een enthousiaste, proactieve en vooral ook gastvrije receptionist(e) die ons team komt versterken.

Als receptionist(e) ben jij allereerst hét aanspreekpunt voor onze bezoekers en speel jij een cruciale rol in het creëren van een gastvrij en professioneel ontvangst in een ruimte die er altijd tiptop uitziet. Uiteraard inclusief een goed gevulde koffieautomaat en voldoende lekkers voor bij de koffie. Ook beheer jij de telefoon, sta jij onze klanten telefonisch te woord en verwijs jij hen door naar de juiste collega van het juiste bedrijf. Je beheert de mailbox en de agenda van de vergaderruimte die wij met elkaar delen, verwerkt de inkomende en uitgaande post, verzorgt dagelijks een smakelijke lunch voor onze collega’s én ondersteunt onze teams waar kan bij projecten en taken die zich, soms ook ad-hoc, voordoen. Eén ding is zeker: binnen onze bedrijven is er genoeg werk te verzetten en jouw extra handen kunnen wij daar als geen ander voor gebruiken!

Jij:

• Hebt minimaal een MBO werk- en denkniveau; Hebt bij voorkeur enige ervaring in een soortgelijke functie;
• Beschikt over uitstekende communicatieve vaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk; Beheerst de Nederlandse taal uitstekend;
• Hebt een klantgerichte instelling en oog voor detail; Hebt een proactieve houding en kan goed zelfstandig werken;
• Bent bekend met Microsoft Office programma’s en kan daar goed mee werken;
• Bent altijd op zoek naar dat beetje extra werk om je in vast te bijten;
• Bent in staat om flexibel in te spelen op ad-hoc verzoeken en taken;

Belangrijk: vanzelfsprekend nodigen wij ook studenten van harte uit om te solliciteren!

Herken jij jezelf als geen ander in dit profiel en ben je klaar om deel uit te maken van ons team? Stuur dan jouw CV en motivatiebrief naar Gaby van Braam via: gaby@platformp.nl.

Open sollicitatie?

Wij gaan al jaren als een trein. Nieuw bloed is daarom altijd welkom. Beetje inkt in het bloed ook. Denk jij dat je een rol bij ons kunt vervullen? Laat ons dat weten.

Interesse?

Stuur ons een mail met je motivatie, CV en portfolio als pdf bestand en we komen snel bij je terug met een reactie!

‘Een perfect grafisch product én een vloeiend proces, dat is Platform P’

‘It ain’t what you do, it’s the way that you do it’

‘Wij zijn onafhankelijk, waardoor u de beste deal krijgt’

‘Eén aanspreekpunt met twee sloffen waar het vuur wordt uitgelopen’

‘Schets uw ideale product. Wij helpen het waarmaken’

‘Ook op die extra vraag, die u later pas bedenkt, zeggen we ja’

Site by Alsjeblaft!